Potrivit OUG nr. 34/2014 “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire, împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, certificat de garanție, etc.), fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client la adresa contact@aparatefitness.ro).
De asemenea, costurile de livrare vor fi suportate de către consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va returna în termen de 14 zile calendaristice prin transfer bancar de la recepționarea produsului în depozitul nostru.
Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite revinderea că și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a solicita o taxă (între 10% și 50%) pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Sugestiile se vor trimite pe adresa de e-mail: contact@aparatefitness.ro
Conform intrării în vigoare a OUG nr. 34/2014, condițiile de returnare a produselor în cele 14 zile calendaristice presupun completarea și trimiterea unui formular de retragere, ce ne informează de decizia dumneavoastră de renunțare la cumpărarea produsului.
Descarcă formular de retragere (realizat de trusted.ro)
Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii
În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricație sau deteriorări în timpul transportului, va rugăm să ne contactați în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de compania noastră.
Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, va rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de compania noastră.